ΤΟ Σ.Ε.Τ.Θ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΣΤΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ / ΕΚΚΛΗΣΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ

19.03.2013

Το Σ.Ε.Τ.Θ υποστηρίζει την Εστία προσφύγων,
και ζητά τη βοήθειά σας για τη στήριξη οικογενειών που μένουν στο δρόμο.


 
Συνάδελφοι,
 
το Σεπτέμβριο του 2011 ξεκίνησε η λειτουργία της «Εστίας Προσφύγων» ως προτυποποιημένη δομή προστασίας νεοεισερχομένων οικογενειών, με προτεραιότητα σε μονογονεϊκές οικογένειες με αρχηγό γυναίκα, αιτούντων άσυλο, με παιδιά 0 έως 12 ετών.


Τώρα όμως, κι εξαιτίας της μη συνέχισης της χρηματοδότησης σε ό,τι αφορά τα λειτουργικά έξοδα του ξενώνα, η Εστία οδηγείται στην αναστολή λειτουργίας της δομής, με συνέπεια τουλάχιστον 6 οικογένειες (μονογονεϊκές και πυρηνικές) να αντιμετωπίζουν σοβαρά ζητήματα στέγασης. Ανάμεσά τους μητέρες με μωρά έως 15 μηνών και οικογένειες με πολλά μέλη και κατάσταση εγκυμοσύνης.


Το ΣΕΤΘ, προκειμένου να υποστηρίξει την Εστία, αποφάσισε να φιλοξενήσει δύο οικογένειες από το Αφγανιστάν. Οι οικογένειες είναι:
1.    Πυρηνική οικογένεια 5 ατόμων: ο 
Gulam, η Sueila και τρία παιδιά: ο Nusrat (6 ετών), η Sila (5 ετών) και η Ζahra (1,5 ετών).
2.    Πυρηνική οικογένεια 6 ατόμων: ο 
Jelami, η Fawria και τέσσερα παιδιά: ο Milad (5 ετών), ο Suleiman (3 ετών), η Nazifa (1 έτους) και ένα νεογέννητο.


Οι οικογένειες αυτές μας χρειάζονται. Ας δείξουμε ότι η αλληλεγγύη μας δεν περιορίζεται στις απεργιακές κινητοποιήσεις και τη διεκδίκηση συλλογικών συμβάσεων. Ας αποδείξουμε ότι δεν έχουμε ξεχάσει ούτε την ανθρωπιά μας ούτε την κοινωνική μας συνείδηση και ευθύνη.


Ας βοηθήσουμε, λοιπόν, ο καθένας όπως μπορεί τις οικογένειες αυτές, προσφέροντας:
·   έπιπλα (στρώματα, κρεβάτια, γραφειάκι, ψυγείο)
·   τρόφιμα
·   λίγο από το χρόνο σας, είτε για εκμάθηση ελληνικών είτε για κάποια άλλη δραστηριότητα που μπορεί να τους καλλιεργήσει το αίσθημα ότι ανήκουν σε μία ομάδα και να αναπτύξουν δεξιότητές τους.

 

Για οποιαδήποτε λεπτομέρεια ή διευκρίνιση χρειαστείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε είτε με το Σωματείο στο 210-5231407 είτε με την Εστία στο 210 9416240-2 ή 6943503135 (κα Μαρία Καλδάμη, συντονίστρια προγράμματος.


 
Το  Δ.Σ.